My Settings

Select your browsing options below

My Country
My Currency
My Language
Cancel
To visit our UK site click here
 
View your basket
Login to your account




Register > Forgotten? >
USA Flag
PLN
English
English

Returns

 

W CycleStore chcemy żeby zwroty były tak proste, jak to możliwe

12-miesięczna polityka zwrotów

Możemy Ci zaoferować 12-miesięczną politykę zwrotów!

Dlaczego?

Zdajemy sobie sprawę, że ludzie decydują się zakup ze względu na niską cenę, kupują produkty poza sezonem i nie używają ich przez kilka miesięcy, albo kupują komuś prezent, który przez miesiąc lub dwa pozostaje nierozpakowany.

Więcej jeśli po promocyjnej cenie kupisz zestaw świateł lub bluzę termiczną latem i nie wyciągniesz ich z szuflady do zimy, rozumiemy, że wolisz zamiast nich coś innego, dlatego zwróć nam nieużywane produkty, a my oddamy Ci pełną kwotę. Jedyne o co prosimy, to zwrócenie nam produktów w oryginalnym opakowaniu i nieużywanych, w takim samym stanie w jakim się znajdowały w momencie ich otrzymania.

Kupuj bez obaw!

Jeżeli nie jesteś całkowicie zadowolony z produktu, możesz go nam zwrócić, a my będziemy mogli oddać Ci pełną kwotę, jeżeli produkt będzie niemontowany lub nieużywany.

  • Każdy zwrócony produkt powinien posiadać oryginalne opakowanie oraz metki.
  • Przy zwrocie odzieży, tam gdzie to konieczne, oryginalne paski ochronne muszą znajdować się na swoim miejscu.

Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu towarów, które nie zostały nam zwrócone zgodnie z Polityką Zwrotów lub możemy zażądać pokrycia kosztów wysyłki tych towarów z powrotem do Ciebie. Nasza polityka zwrotów nie wpływa na Twoje ustawowe prawa.

W zależności od dostawcy usług pocztowych, otrzymanie Twojego zwrotu może nastąpić do 7 dni roboczych. Natomiast jego rozpatrzenie zajmie nam 24 godziny od momentu jego otrzymania. Zwrot pieniędzy nastąpi automatycznie w tej samej formie płatności, której użyto przy zakupie. Jak tylko rozpatrzymy Twój zwrot, zostaniesz o tym poinformowany mailowo. Jeśli nie otrzymasz takiego maila w ciągu 10 dni od nadania nam przesyłki, co jest mało prawdopodobne, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Jeżeli produkt zostanie zwrócony ze względu na naszą pomyłkę (produkt uszkodzony, wadliwy, niewłaściwy) pokryjemy koszty przesyłki Royal Mail First Class lub Standard Parcel.

Jeżeli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić rower, będziesz musiał zorganizować jego przewóz i będziesz obciążony odpowiedzialnością za stan roweru podczas transportu. Skontaktuj się z nami, jeżeli masz jeszcze jakieś pytania.

WYMIANA
Jeżeli zakup nie do końca zgadza się z Twoimi oczekiwaniami (rozmiar, etc.) i chcesz wymienić go na inny, to najprostszym i najszybszym sposobem jest dokonanie nowego zamówienia i zwrot poprzedniego, za który otrzymasz pełny zwrot kosztów.

GWARANCJA
W przypadku zwrotu produktów na gwarancji, skontaktują się z nami, nasz zespół może pomóc Ci rozwiązać problem i unikniemy niepotrzebnych opóźnień.

OKULARY PRZECIWSŁONECZNE

  • Okulary przeciwsłoneczne muszą wrócić do nas nieużywane (razem z kompletnym opakowaniem), okulary z odciskami palców lub tłustymi zabrudzeniami, etc. mogą podlegać opłacie za czyszczenie.
  • Okulary zwrócone bez opakowania lub z zarysowaniami lub innymi śladami użytkowania nie zostaną przyjęte.

Niezależnie od okoliczności, przyjmujemy tylko towary z wypełnionym formularzem zwrotu.

Zwróć uwagę, że to porozumienie nie obejmuje produktów szybko psujących się, takich jak żywność wysokoenergetyczna, napoje czy suplementy.

Services
Help
Social
About Cyclestore
Sign up for Cyclestore news