My Settings
Select your browsing options below
W CycleStore chcemy żeby zwroty były tak proste, jak to możliwe
12-miesięczna polityka zwrotów
Możemy Ci zaoferować 12-miesięczną politykę zwrotów!
Dlaczego?
Zdajemy sobie sprawę, że ludzie decydują się zakup ze względu na niską cenę, kupują produkty poza sezonem i nie używają ich przez kilka miesięcy, albo kupują komuś prezent, który przez miesiąc lub dwa pozostaje nierozpakowany.
Więcej jeśli po promocyjnej cenie kupisz zestaw świateł lub bluzę termiczną latem i nie wyciągniesz ich z szuflady do zimy, rozumiemy, że wolisz zamiast nich coś innego, dlatego zwróć nam nieużywane produkty, a my oddamy Ci pełną kwotę. Jedyne o co prosimy, to zwrócenie nam produktów w oryginalnym opakowaniu i nieużywanych, w takim samym stanie w jakim się znajdowały w momencie ich otrzymania.
Kupuj bez obaw!
Jeżeli nie jesteś całkowicie zadowolony z produktu, możesz go nam zwrócić, a my będziemy mogli oddać Ci pełną kwotę, jeżeli produkt będzie niemontowany lub nieużywany.
Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu towarów, które nie zostały nam zwrócone zgodnie z Polityką Zwrotów lub możemy zażądać pokrycia kosztów wysyłki tych towarów z powrotem do Ciebie. Nasza polityka zwrotów nie wpływa na Twoje ustawowe prawa.
W zależności od dostawcy usług pocztowych, otrzymanie Twojego zwrotu może nastąpić do 7 dni roboczych. Natomiast jego rozpatrzenie zajmie nam 24 godziny od momentu jego otrzymania. Zwrot pieniędzy nastąpi automatycznie w tej samej formie płatności, której użyto przy zakupie. Jak tylko rozpatrzymy Twój zwrot, zostaniesz o tym poinformowany mailowo. Jeśli nie otrzymasz takiego maila w ciągu 10 dni od nadania nam przesyłki, co jest mało prawdopodobne, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.
Jeżeli produkt zostanie zwrócony ze względu na naszą pomyłkę (produkt uszkodzony, wadliwy, niewłaściwy) pokryjemy koszty przesyłki Royal Mail First Class lub Standard Parcel.
Jeżeli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić rower, będziesz musiał zorganizować jego przewóz i będziesz obciążony odpowiedzialnością za stan roweru podczas transportu. Skontaktuj się z nami, jeżeli masz jeszcze jakieś pytania.
WYMIANA
Jeżeli zakup nie do końca zgadza się z Twoimi oczekiwaniami (rozmiar, etc.) i chcesz wymienić go na inny, to najprostszym i najszybszym sposobem jest dokonanie nowego zamówienia i zwrot poprzedniego, za który otrzymasz pełny zwrot kosztów.
GWARANCJA
W przypadku zwrotu produktów na gwarancji, skontaktują się z nami, nasz zespół może pomóc Ci rozwiązać problem i unikniemy niepotrzebnych opóźnień.
OKULARY PRZECIWSŁONECZNE
Niezależnie od okoliczności, przyjmujemy tylko towary z wypełnionym formularzem zwrotu.
Zwróć uwagę, że to porozumienie nie obejmuje produktów szybko psujących się, takich jak żywność wysokoenergetyczna, napoje czy suplementy.